نشست هم‌اندیشی فعالان گردشگری در مهدی‌شهر برگزار شد

نشست فصلی هم‌اندیشی مدیران و فعالان حوزه گردشگری همراه با دوره آموزشی «مهارت‌های معاشرت با مسافران و گردشگران» با حضور مسئولان استانی در شهرستان مهدی‌شهر برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مهدی متقی گفت:  با حضور سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی نشست فصلی هم‌اندیشی مدیران و فعالان حوزه گردشگری همراه با دوره آموزشی «مهارت‌های معاشرت با مسافران و گردشگران روز دوشنبه ۶ مردادماه در مجتمع گردشگری قصر برلیان منطقه دربند برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر افزود: هدف از برگزاری این نشست، ارتقای توانمندی‌های حرفه‌ای فعالان گردشگری، تعامل و تبادل تجربه میان مدیران تاسیسات گردشگری، بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکارهای توسعه‌محور در حوزه گردشگری شهرستان بود.

او با اشاره به اهمیت محتوای دوره آموزشی برگزار شده، تصریح کرد: دوره مهارت‌های معاشرت با گردشگران، با تمرکز بر تقویت مهارت‌های ارتباطی، رفتار حرفه‌ای و اصول برخورد با مسافران، برای فعالان این حوزه بسیار کاربردی و اثرگذار برگزار شد.

متقی اظهار کرد: در این نشست، رئیس حوزه گردشگری اداره‌کل استان، رؤسای انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری استان سمنان و شماری از مدیران تأسیسات گردشگری نیز حضور داشتند و نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود را در راستای توسعه صنعت گردشگری منطقه مطرح کردند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر در پایان با تأکید بر اهمیت نقش آموزش در کیفیت‌بخشی به خدمات گردشگری، از تداوم چنین نشست‌ها و برنامه‌های توانمندسازی در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1404050700291
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha